11 Mayıs 2006

Kelebeğim canım benim :)


kelebegimmm
Originally uploaded by aşk-ı beka.
9 Mayıs doğumgünümdü, çok çok güzel bir gündü..Bu günün en büyük güzelliklerinden biri eve girdiğimde kapıda beni bekleyen kocaman bir paket ve içindeki bu hiçbir şeyle değişmeyeceğim tabloydu..Canım dostumun kelebek hayranlığıma mukabil tuvale yansıttığı renkler.En sevdiğim pembe renkten bir zemin..Şimdi odamın en güzel yerini süslüyor!..Gerçeğini görebilmenizi dilerdim.

Yeni bir yaşın ilk günlerini yaşamak, yılları geride bırakmak bambaşka bir duygu. İnsan üzülecek mi sevinecek mi bilemiyor :)

Bizleri bugünlere kadar hayırlarla yaşatıp hayırlarla büyüten Rabbimize sonsuz şükürler olsun !..

Allah için birbirini seven kalplerin sayısı artsın inşallah.

Muhabbetle !...

6 yorum:

Hayâl dedi ki...

Geç de olsa doğum günün kutlu olsun. Hatırlayan olduktan sonra yaşlanmak da güzeldir :)

tahin dedi ki...

Allah hayirli, saglikli bir omur nasip etsin inshallah.

N.E.Y. dedi ki...

Rabbim hayırlı, sağlıklı, bereketli bir ömür nasip etsin.

Aşk-ı Beka dedi ki...

Teşekkür ederim, imanla, huzurla, sağlıkla mutlulukla geçen yıllar dileğiyle, hepimiz için ..:)

saygılar

Ebrûlî dedi ki...

Sağlıklı ve hayırlı ömür dliyorum..

ladybird dedi ki...

Kiz kardesimin dogum gunude 9 Mayis ;)

Sevdiklerinle birlikte sihhatli, huzurlu, bereketli bir omur diliyorum. Rabbim tum dualarini kabul etsin insaallah..