12 Ekim 2007

Pink For the Cure


Pink For the Cure
Originally uploaded by Imagemakercan
Seviyorum..
Gün doğarken güneşin o tombul kırmızı halinin nasıl da ihtişamlı bir şekilde yükseldiğini görmeyi..
Seviyorum..
Daralıp bunaldığımda bir ağacın dibinde, yaprakların gölgesinde, toprağın üzerinde sızılarımı dindirmeyi..
Seviyorum..
En çaresiz olduğumu sandığım anda, ne büyük çarelerle donatılmış olduğumu fark etmeyi..
Seviyorum..
Su gibi dingin olup sabrı ve şükrü hissetmeyi..
Seviyorum..
İnce ince işlenmiş desenleri, nakışları, dünyanın inceliklerini..
Seviyorum..
Çiçekleri, pembeyi, kelebekleri, bulutları..
Rabbimin yarattığı, "OL" deyip oldurduğu şeyleri..
Çok şükür ki Rabbim, sevmeyi sevdirdin bizlere..
Sevmeyi seviyorum..

3 yorum:

zehra dedi ki...

bayramınızı kutlar daha nice sevdikrlulerinizle mutlu huzu bayramlar geçirmemizi dilerim:)

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar...

zehra dedi ki...

ne demıs usta
"yaratılanı sevmek yaratandan oturu"
güzel demiş vesselam