27 Ocak 2008

Küçük mavi çiçek


Happy flower
Originally uploaded by kimtojin
Çiçekleri ve baharı özledim,
Renkleri, renkli sözleri, renkli gülüşleri özledim.
Lisedeyken, Kızılay Sakarya'daki çiçekçilerin önünden geçip rengarenk çiçeklerin mis kokuları içinde dolaşırdık. Kış günlerinde içimize ferahlık yüzümüze tebessüm gelirdi :) Bir buket çiçekle görünürdü kapıdan bir arkadaşımız..Birbirimize çiçek vermek için özel günlerin gelmesi gerekmezdi. Çiçek sevgiydi, çiçek renk ve mutluluk..Ve dört duvar içinde bunalmış ruhlarımıza bir aydınlık...
Ruhlarımız toprağı, masmavi gökyüzünü, uçsuz bucaksız arazileri arzulardı..Ama binlerce arabanın, dumanların ve yüksek binaların olduğu Kızılay gibi bir yerde geçirmek zorundaydık günlerimizi..
Şimdi yine dört duvarlardan bunalmış bir halde, rengarenk bir çiçek hayal edip bir nebze ferahlıyorum...
Rabbimin çiçeklerle bezeli tarlalarda, ormanlarda yürüyüp koşabileceğimiz günleri nasip etmesini diliyorum...
Ve benim gibi dört duvar arasında bunalmış olanlara bu minik mavi çiçeği uzatıyorum :)
Selam ve muhabbetle...

3 yorum:

ersilver dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba canim,
bloguma biraktigin güzel yorum icin hemen kendim bir tesekkür edeyim dedim ve tabii ki de hosgeldin demek isterim.

Pratik patates böregiyle bir soru yöneltmistin bana, bence hamurun icindeki tuz miktari yeterli oluyor, fakat gecenlerde annemlerde yediginde onlara tuzsuz geldiydi, sen istersen hazirlarken patatesleri firina vermeden önce söyle bir tuzluk ile biraz tuz serpistir üzerlerine veya hamurunu iyice bir kontrol et tuzlu mu tuzsuz mu geliyor diye sana. Bunlar benim önerebileceklerim, yardimci olabildiysem ne mutlu bana.

Senin sayfanda da cok ilginc ve aydinlatici, genis bir zamanimda seve seve de inceleyecegim mutlaka.

Tekrar görüsmek üzere diyelim o zaman.

Selam ve sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

güzel çiçek:)