08 Nisan 2008

Bu kez ziyaretçilerimizden :)


1921 Warren & Knight letter
Originally uploaded by Dystopos
Uzun süredir internete girme fırsatı bulamadığımdan bir yazı ekleyememiştim. Bir ziyaretçimizin aşağıdaki mailini okuyunca çok mutlu oldum. Kendisine teşekkür ediyor ve müsadesiyle yayınlıyorum:
.....
dogrusu bugun de yeni bir yazinizla karsilasmak umuduyla sayfaniza ugramistim. ne yalan soyliyeyim, bulamayinca kendi adima biraz burukluk yasadim.
elbetteki benim sizden boyle bir sey talep etme hakkim yok. ve biliyorum ki yazmak siparis uzerine olabilecek bir is degil. bu maili yazmamin sebebi boyle bir sipariste bulunmak degil zaten. fakat bu sefer bir degisiklik yapayim dedim. hep okudugumuz yazilarin bize hissettirdiklerini yorum olarak yazayoruz, bu sefer de okumadigim ve haddi zatinda hic olmayan bir yaziya yorum yazmis olayim dedim.

derler ki, muzikte iki ses arasindaki duraklarda ses sayilir. galiba sizin ki de oyle oldu. yazilariniz arasinda verdiginiz aralar da yazi yerine gecmis olmali ki bize bu yorumu yazdirdi. herneyse... her halukarda mutesekkiriz, onu ifade etmis olalim

selamlarimla
.....

1 yorum:

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Aşk-ı Beka,

Ne haber?

Upuzun zaman, Aşk-ı Beka yok :)

Ilkbahar simdi geldi (Kanada'ya da)...Biz cok mutlu...

Senin post "mektup" resim cok iyi fikir. Sanirim email guzel ama mektup daha guzel.

"Etrafa Bakmak" bilmiyordum.

Etraf = Surroundings, environment

Ben de etraf baktim ve senin harika blog gordum :)

En mutlu bahar gunler,

Selam, Suleyman.