29 Haziran 2007

Avucumda kalan


Avucumda kalan
Originally uploaded by aşk-ı beka
İki çiçek, biri İstanbul'dan, biri Bolu'dan..15 günlük bir tatilden geriye kalan iki çiçek, çabuk geçen zamanlar..
15 gün tatilin ardından 1 Temmuz'da intörnlüğe ilk adım, diğer yılın 1 Temmuz'una kadar sürecek olan bir serüven..Tatilsiz, aralıksız bir yıl bekliyor bizi. Ardından TUS telaşesi..
Artık tatiller sadece resimlerde kalmış gibi görünüyor :)
Minicik iki çiçek avuçlarımın arasından akan zamandan daha uzun ömürlü..
Ömür pek kıymetli, pek kısa..
Hayra işlettirebilirsek baki olacak inşallah..

Bu kardeşiniz her dem duanızı bekler..
Sevgilerimle...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle hoş geldiniz efendim.
sizi tekrar yakınlarımızda bilmek cok hos. sonralıkla internlük cidden tam 1 yıllık bir serüven. ben o seruvenin son günündeyim. su an 1 yılın yorgunlugunu hissetmekle beraber neden çok küçükte olsa(ama cidden cok küçücük-çünkü büyük olmasını istemiyorum:) bir hüzün var gibi. yıl içi cogu zaman kızgınlıkla baktıgım koca hastane binamsı bir ayrı gorundu bugun. neyse vizite cagrıyorlar. aslında gıcık bir sey ama bu son sabah vizitim:)
tekrardan hos geldiniz. internlüğünüz hayırlı olsun. hayırla r getirsin insallah. bu dostunuzda dualarınızı bekler.
selam ve dua ile...
m.e.k.

suveyda dedi ki...

aşk-i bekacım,
Alllah kolaylık versin.

o zaman bol bol benim sayfama beklerim seni, madem resim görmek istiyorsun, madem tatil görmek istiyorsun:))

intörnüm, tohtorum kolaylıklar...

Adsız dedi ki...

Yalnız siz misiniz, duaya muhtaç..
Hepimiz muhtacız duaya.

Bu dua bütünlüğünü inananlar arasında paylaşmanın yolu nedir?

Dualarınızı bekler bu geda.
(gedalık Rabbin huzurundadır ancak)

selam ve dua ile..

Adsız dedi ki...

bazen insanın eli bom boş kalıverir. ne mutlu sizeki elinizde çiçekleriniz var...