11 Haziran 2007

ÖSS Öncesi


öss stresi
Originally uploaded by Fotolarım
Kuzenim ÖSS'ye ben de sınavıma hazırlanırken birlikte eski defterleri karıştırdık ve 2002 yılında tam ÖSS'ye girmeden önceki gün yazdığım yazıyı bulduk..Sınav öncesi iyi şeyleri düşünmek inşallah iyi neticelere götürecektir..Bir süreç ve hayırlısıyla bitecek inşallah..Rabbimizden "en hayırlısını" istemeyi unutmayalım..ÖSS'ye girecek tüm kardeşlerimize zihin açıklığı ve başarılar diliyorum!..
işte bahsettiğim yazı:

Hediye..
Vesile kılınıyor evren, bir vesile, ev bark, dost, yaren..Kara bir taş, ince bir desen, mavi bir gök, herbiri bir el tarafından boyanmışken, hepsi ve fazlası birer vesile güzelliklere..Güzel olandan hediye güzel kalplere..
Kalpleri vardır bilir, gözleri vardır görür, gördüğü her şey O'ndan bir işarettir, bilir..Şer sandığında bile bir hayır vardır, bilir..Vesile kılınan evreni bir hediye olarak kabul eder ve sevinir her sese, her desene..Açar kalbini açabildiğince, Mevlana dilince, ummanlarca..
Yumruk kadar bir kalbe koskocaman evrenin sevgisini sığdırabilir..Öyle ki tohum, özünde ağaçları, ağaçlar ormanları barındırır. Bir neşe saçar etrafa gönlünden ve tıpkı büyük yıldızların veda ederken bölündüğü parçaların her birinden bir yıldızcık doğması gibi savurduğu neşe düştüğü yüreklerde dağlara bedel sevgilere dönüşür, ışıltılar saçar..Bereketli tebessümler sunar..Ne hoş !...Sen seversin, karşındaki sever..Sen gülersin, o güler..Sen gidersin, o da seninle gelir..Sevdiren de güldüren de, tıpış tıpış yürüten de Rabbimizdir..Tüm bunlarsa hediyedir !..Ne ikram, ne lezzet, ne hoş !..
Latif efendim, bir mucize tüm bunlar !..Ben bir mucizeyim. Ben, bana Rabbimin varoluş hediyesiyim..Ben bile hediye..Hatta evet evet, tüm acılar da hediye..Sığınma hediyesi..Yaralar bereler hediye, şükür hediyesi..Ne dile, ne kalem durmadan sıralayabilir bu devranın sunduklarını..
Sevgi vesilem, hayatım, soluğum, çiçeklerim, gökyüzüm, gülen gözlerim, şiirlerim, her şeyim..her şeyim !..
Şükranlar olsun, şükürler olsun, her şeyime, her şeyi sunan Rabbime..
15 Hzr 2002

Hiç yorum yok: