21 Temmuz 2007

Cool*


Cool*
Originally uploaded by imapix
ihtiyacımız olan serinliğin birazı :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sa
evet biraz serinlemek lazım:)sanırım küresel ısınmadan dolayı yakında serinleyecek su bile bulamayacağız.onun için yağmur şiirinin muhatabı olan efendimiz (s.av.)yüzü suyu hürmetine Rabbimden yağmur istiyorum ankara ve tüm susuz yerler için.buyrun serinlemek için,
.........
yağmur,seni bekleyen bir taş da ben olsaydım
çölde seni bekleyen bir kuş da ben olsaydım
dokunduğun küçük bir nakış da ben olsaydım
sana sırılsıklam bir bakış da ben olsaydım
uğruna koparılan bir baş da ben olsaydım
bahira dan süzülen bir yaş da ben olsaydım
okşadığın bir parça kumaş da ben olsaydım
senin için görülen bir düş de ben olsaydım
yerzüzünde seni bir görmüş de ben olsaydım....
nurullah genç(yağmur)